GEWOON om de week af te sluiten

Een warme groet van Kobus

Sinds oktober 2025 woon ik bij mijn nieuwe gezin, dus tijd voor een korte groet. Op papier waren mijn baasjes destijds al verliefd op mij. Ze konden niet wachten om mij in het echt te ontmoeten. En tja… toen dat moment daar was, vlogen de vonken alle kanten op. Wat een match! Liefde op het eerste gezicht.

Daarna volgde nog een kennismaking zoals SDRN dat graag ziet, met het hele gezin. Dus ook de kids kwamen op officieel “koninklijk bezoek”. Nou, ik kan je vertellen: ik heb ze uiteraard keurig ontvangen… met een beetje extra enthousiasme, natte neus en nul persoonlijke ruimte.

Het was meteen duidelijk: mijn vrolijke, licht chaotische Kobus-energie paste hier perfect. En van toen tot nu? We zijn steeds meer één roedel geworden. Ze genieten van mijn puberstreken… al wordt er af en toe gemopperd op mijn bananenoren.

Maar ja, als je geen fan bent van een 24/7 schaduw met een eigen willetje, tikkeltje drama en een hart van goud… dan moet je gewoon geen Kobus in huis nemen, toch?

Ik vind hun geweldig… en zij zijn echt van mij. Mijn mensen, mijn thuis, mijn alles. En eerlijk is eerlijk: zij vinden mij ook geweldig. Al doen ze alsof ze mij hebben uitgekozen… maar eigenlijk weet iedereen wel beter

Fijn weekend dobermannvrienden

2 gedachten over “GEWOON om de week af te sluiten

  1. Ik ben zo blij voor jou mooie jongen, het allerbeste nog met je geweldige familie. 🐾🐾 Maja

  2. Wat een mooie hond met lieve blik! Veel geluk aan Kobus en de hele familie! Nog véle mooie jaren samen!! 💚🍀💚

Geef een reactie