GEWOON om de week af te sluiten

Een warme groet van Gaya en Kaya

Hier even een update van mij, Gaya. Inmiddels woon ik alweer een maandje op mijn nieuwe stekje en ik kan jullie vertellen: ik heb het hier prima voor elkaar.

Mijn blaas vond het nodig om bij aankomst nog even wat extra aandacht te vragen, maar dankzij de juiste behandeling tegen mijn blaasontsteking gaat dat inmiddels goed. Dat scheelt niet alleen mij, maar ook mijn baas de nodige opruim acties en wassen draaien.

Verder heb ik een geweldige huisgenoot gevonden in Kaya. We hebben samen een nieuwe hobby ontdekt: professioneel bankhangen. Inmiddels zijn we ervan overtuigd dat wij het wereldrecord hebben verbroken. Onderzoek naar de waarheid daarvan loopt nog, maar wij zien geen enkele concurrentie.

Kaya doet het gelukkig momenteel ook goed. Haar hartmedicatie staat goed ingesteld en daardoor kunnen we samen genieten van de belangrijke dingen in het leven: slapen, snacken, nog wat slapen, wandelen in en om het huis en af en toe eens controleren of de koelkast nog op dezelfde plek staat.

Mijn baas noemt ons soms lui. Wij noemen het energiebesparing, zeker nu met deze warme dagen. Je moet tenslotte verstandig omgaan met je krachten als je nog veel mooie avonturen wilt beleven.

En dat is precies het plan. Want als het aan ons ligt, gaan we samen nog heel veel herinneringen maken. Grote avonturen, kleine avonturen en vooral heel veel gezellige momenten op de bank.

Fijn weekend dobermannvrienden.

Geef een reactie