GEWOON om de week af te sluiten

Een warme groet van Bella

Ik verblijf inmiddels al sinds april 2022 in mijn nieuwe thuis.
Dus eigenlijk… moet ik me diep schamen dat jullie al die tijd bijna geen nieuws van mij hebben gekregen.

Maar eerlijk is eerlijk dat ligt dus echt niet aan mij hoor. Ik zorg namelijk keurig voor de verhalen. Ik poseer netjes voor leuke foto’s. Ik doe mijn best om elke dag iets beleefwaardigs mee te maken. Alleen ja…digitaal versturen is een beetje lastig met pootjes.

Ik heb het echt geprobeerd hoor. Eén keer op de laptop gaan zitten…per ongeluk 34 letters getypt, 2 dozen koekjes besteld en bijna een online hondenmand gekocht.

Dus hebben mijn mensen nu eindelijk gezegd: “Bella, wij helpen wel even met het versturen.”

En dat werd ook wel tijd, want er is hier genoeg te vertellen.

Sinds ik hier woon, heb ik namelijk een partner in crime: Zuko, mijn Dobermann huisgenoot. Samen zorgen wij voor dagelijkse chaos, tuininspecties en professionele tafelrestjes-opruimdiensten.

Daarnaast hebben we een belangrijke taak: het bewaken van het huis, de tuin en vooral de kleinkinderen. Alles wordt hier nauwkeurig gecontroleerd. Veiligheid voor alles.

Ik ga samen met Zuko zelfs mee op vakantie naar het zonnig zuiden of gewoon een midweek op Hollandsebodem. Ik geniet dan optimaal: Nieuwe plekken, nieuwe geuren en nieuwe mensen die mij mogen bewonderen.

Maar mijn grootste hobby blijft toch wel: languit liggen op de bank en bij mooi weer in de zon, doen alsof ik heel hard gewerkt heb.

Wat begon in 2022 met een afscheid, is uiteindelijk een leven geworden vol liefde, avontuur en een Dobermann collega.

Fijn weekend dobermannvrienden

Geef een reactie