
Het SDRN-team en de dobermanns wensen jullie een Pasen vol: modderpoten op schone vloeren, kwijl op nette kleding, neusafdrukken op ramen en liefde waar geen mand groot genoeg voor is.
Voor ons dobermanns betekent Pasen: meer eten, meer aandacht, meer kruimels op de vloer… en vooral meer kansen om per ongeluk iets extra’s van de paastafel te redden.
En voor alle mensen die ons kennen, steunen, opvangen, liefhebben en soms zelfs hun bank aan ons opofferen: dankjewel. Zonder jullie geen veilige mandjes, geen tweede kansen en geen buikjes om op in slaap te vallen.
Dus geniet van elkaar, verstop wat gekookte eitjes, geef wat extra knuffels…
en onthoud vooral: Als je eten onbeheerd laat staan, noemen wij dat geen diefstal…dat is gewoon Paastraditie.
Warme paasgroeten met een klein beetje doberchaos,
Het SDRN-team & de dobermanns
❤️❤️❤️❤️❤️❤️